Strani

Thursday, December 8, 2011

Biser do bisera

Da bi mi se svideo, muškarac mora da ima sve što ja nemam, da je smiren,
fleksibilan, da ima nešto u glavi.
Maja Nikolić, pevačica


Obožavam žene i uživam u seksu isključivo u njihovom prisustvu.
Nedeljko Bajić Baja


pevač Goran Bregović bi, kad uzima romske pesme, mogao da proveri šta
znače, pa mu se ne bi omaklo da se pesma zove 'Te kuravle', što znači 'Da te
jebem'.
Dragan Knežević, kompozitor, najavljuje tužbu protiv Gorana Bregovića zbog
krađe jedne pesme


Moja inspiracija, moja vizija, moja želja, moj cilj je - Nobel.
Bogoljub Karić, biznismen


Broj Srba koji su pobijeni na Kosovu ostaće nepoznat sve dok se svi ne
vrate svojim kućama.
Zoran Anđelković, predsednik Privremenog izvršnog veća Kosova


Zbog prisluškivanja, ponekad tri sata ne mogu da se prikačim na internet.
Ivica Dačić, poslanik SPS


Držim da ratovi, ako su već neizbježni, treba da budu osvajački...
Todor Dutina, direktor 'Srne'


Amerikanci funkcionišu na principu obrnute saksije: dupe im je veće i preče
od glave u svakom pogledu.
Danilo Lazović, glumac


Nisam završio fakultet jer nije valjao Zakon o univerzitetu.
Tomislav Nikolić


U novom udžbeniku istorije neće ponovo partizani pobediti, a četnici
izgubiti.
Gašo Knežević, ministar prosvjete


Mazuta ima dovoljno, samo ga treba nabaviti.
Radomir Naumov, ministar energetike


Jednog dana ću imati svog ličnog čitača koji će mi čitati knjige dok ja
radim.
Vendi, estradna umetnica


Kao veliki kolekcionar starina i umetničkih slika, ja sam živi dokaz da
pevačice nisu glupe.
Vera Matović, estradna umetnica


Mislim da ne postoji muškarac koji bi se požalio da mu je sa mnom u krevetu
bilo loše. U stvari, to moj dečko najbolje zna.
Seka Aleksić, folk pevačica


Uverena sam da će svi koji vide moju novu fotografiju pomisliti na anđela, a
ne na gusku.
Nevena, članica grupe 'Models'


Ponekad sam i samom sebi dosadan, pa mislim kako li je tek drugima sa mnom.
Slobodan Vuksanović, političar

Mi, dok smo bili vlast, nismo imali problem sa kvorumom.
Ja sedam dana pre zasedanja pozovem Šešelja, odvedem ga na šampitu i lepo se
dogovorimo za šta će oni da glasaju.
Zoran Anđelković, funkcioner SPS

No comments:

Post a Comment