Strani

Thursday, March 22, 2012

Vicevi- neki

Ide plavuša ulicom i pita slučajnog prolaznika: - Izvinite, je l' znate šta znači I DON'T KNOW?
- Ne znam.
- Bože, niko ne zna.
___
Muškarac izveo devojku na sastanak u BMW, a on će u jednom momentu:
- Nešto sam sakrio od tebe.
- Šta?
- Oženjen sam i imam dete.
- Uplaši me! Ja mislila da BMW nije tvoj.
___
Dečko šalje devojci SMS: Molim korisnika da se uda za mene.

Dobija odgovor: Poštovani korisniče, na vašem računu nemate dovoljno novca za ovu opciju!
___
Izvršili su atentat na Čaka Norisa. Metak je u kritičnom stanju.
___
- Tata! Tata! Izbio nam požar u kući!
- Izađi brzo napolje i skloni se negde! I ne deri se, probudićeš mamu.
___
Na suđenju pita sudija optuženog Zemunca: - Imate li nešto za svoju odbranu?
- Imam, brate, u garaži dva "magnuma" i tri "kalašnjikova"!
___
Sreli se devojka i mladić u gradu i kaže ona njemu: - Hej, pa gde si ti?!
- A koja si sad ti?
- Pa ja sam ona s Fejsbuka...
- A gde ti je sad Fotošop?
_____
Pita Zemunac devojku: - Šta ti je mama?
- Domaćica - odgovori ona.
- Jesteee, a ćale ti je Jafa, a?
___
Umro plavuši suprug i na sahrani je teši prijateljica, pa joj kaže:

- Nemoj da plačeš, lepa si, mlada si, zgodna si, već sutra ćeš naći drugog!
Na to će plavuša: - Dobro sutra, a šta ću za večeras?
___
Ribolovac priča plavuši: - Ceo vikend sam proveo na kanalu Dunav-Tisa-Dunav.
- Nisam čula za njega, je l' taj kanal na kablovskoj?
___
Na konkurs za posao u "Parking servisu" u Beogradu prijavili se Srbin, Hrvat, Slovenac, Rom, Jevrejin i Makedonac!
Ko je primljen?
Član Demokratske stranke!
___
Mujo i Fata idu ulicom držeći se za ruke.
Fata mu kaže: - Zabavlja mo se već trideset godina i mislim da je krajnje vreme da počnemo da razmišlja mo o braku.
- Fato, bona, pa ko će nas ovakve stare?
___
Došao Mujo u Split , pa pravac u prvi kafić.
- Ja bih pivo!
- A' pivaj, ko ti brani

No comments:

Post a Comment