Strani

Wednesday, April 4, 2012

Dobar MIX. Nešto NOVO ...nešto STARO ali je sve dooobro!

Lepa žena kaže ljubavniku:
Postoje 2 mesta gde bih volela da me ljubiš!
A koja su to mesta? - upita ljubavnik uzbuđeno.
Akapulko i Kanarska ostrva!


Šta šapću Engleskinje tokom seksa?
Oh yes, oh yes...
Amerikanke
Yes baby, yes baby...
A Bosanke:
Nemoj nikome reći, matere ti...


Doktor se nakon pregleda obraća jednom pacijentu:
Vama je potreban savršen mir. Prepisaću vam ove tablete za živce
Tri puta dnevno ih dajte svojoj ženi.


Pita žena muža:
Dragi, da li bi voleo da sam ti verna kao pas?
Da, draga.
E, onda mi kupi ogrlicu!


Ćerka pita svoju majku:
Mama, da li svaka bajka počinje sa onim "Jednom davno..."?
Ne, srećo. Tvoj tata, recimo, počinje bajku ovako: "Dušo, večeras
opet imam poslovni sastanak..."


Vi mi veoma ličite na mog trećeg muža.
Stvarno? A koliko puta ste se vi udavali?
Dva puta.


Zaprepašćeni otac pita 13-godišnju ćerku:
Zašto je mama pala u nesvest?!
Sama je kriva, zašto čita moj dnevnik...


Kakva je razlika između psa čuvara i njegovog gazde?
Nikakva. Ni jedan ni drugi ne diraju domaćicu, a komšinicu bi rastrgli!

 

 

Hit dana!   Reportaza u jutarnjem program - voditeljka na pijaci pita neku baku
koja prodaje svoje proizvode:
Dobro, recite mi zasto su vam proizvodi tako skupi?
A baka, odgovara:
Nisu mi dete, proizvodi skupi, vec si se ti lose udala!


 

Uđe pijanac u autobus i počne vikati:
- Ovi otpozadi su svi pederi, ovi sa strane su svi rogonje,
ovi napred su svi seronje!
Vozač autobusa pobesni i naglo zakoči:
- Ponovi šta si rekao pijanduro!!! Ko je peder, ko je seronja...?!?
- Pa sad više ne znam,
kaže pijanac. Tako si glupo zakočio da su se svi
pomešali.

 


 


Savremeni "TRUDNIČKI  BIKINI"  na  kockice ... 

  





 






 

 
 

 


 

 

 

No comments:

Post a Comment