Strani

Thursday, January 5, 2012

Pitanja i Odgovori . . .

Pitanja i Odgovori
 
1

Pitanje: Vaše ime?
Odgovor: Ivan Horvat.
Pitanje: Godina rođenja?
Odgovor: 1954.
Pitanje: Bračno stanje?
Odgovor: Nepodnošljivo!
 
2

Pitanje: Kako žene zovu debelog muškarca bez love?
Odgovor: Svinja.
Pitanje: A debelog muškarca koji je pun love?
Odgovor: Medo mali.
 
3

Pitanje: Kako se dijele žene?
Odgovor: Žene se dijele na udovice . . . i one koje rade na tome.
 
4

Pitanje: Koja je razlika između muža i psa?
Odgovor: Nema je.  Obojica gledaju kao da te razumiju.
 
5

Pitanje: Koja je razlika između novaca i godina?
Odgovor: Nikakva!  
U životu trošimo i novce i godine, ni zašto, i pojma nemamo gdje!
 
6

Pitanje: Zašto je ženama teško pronaći muškarce koji su osjećajni, pažljivi,
da brinu o njima i njihovim osjećajima, a uz to da i dobro izgledaju?
Odgovor: Zato što takvi muškarci već imaju dečke!
 
7

Kasno navečer došao Mujo pijan kući.
Fata otvara vrata i odmah se počne derati na njega.
- Opet si mrtav pijan, a . . . ?!?
- Samo šuti!  Dovoljno sam kažnjen što te duplo vidim.
 
8

Pita mali Perica mamu:
- Mama, je l' ti tata kupio tu haljinu?
- Nije, sine!  Da sam čekala tvog tatu, ni tebe ne bih imala.
 
9

Pita Mujo Hasu:
- Što bi ti napravio kada bi tvoju ženu u šumi napao medvjed ?
Kaže Haso:
- Ja se ne bih miješao.  Baš me briga.  Sam ju je napao, pa neka se sam i brani.

 

No comments:

Post a Comment