Strani

Tuesday, February 14, 2012

Konacno i pravo resenje?

Reče mi jedan poznanik.....

Kad sam imao 13 godina, nadao sam se da ću jednog dana imati devojku.

Sa 16 godina imao sam devojku, ali nije imala strasti, pa sam
zaključio da mi treba strastvena devojka sa životnim žarom.

U gimnaziji sam se zabavljao sa strastvenom devojkom, ali je bila
suviše emotivna. Sve je bilo dramatično, bila je kraljica drame,
celo vreme je plakala i pretila samoubistvom.... Tada sam
zaključio da mi je potrebna djevojka sa stabilnom osobnosti.

Sa 23 godine sam našao vrlo stabilnu devojku, ali je ona bila
dosadna. Bila je potpuno predvidljiva i nikad se nije uzbuđivala ni
oko čega. Život je postao toliko dosadan da sam zaključio da mi treba
malo uzbudljivija devojka.

Sa 27 godina našao sam uzbudljivu devojku, ali nisam mogao držati
korak s njom. Jurila je od jedne stvari do druge, nikad se nigde ne
zadržavajući. Činila je lude iznenadne stvari i činila me je isto
toliko jadnim koliko i sretnim. U početku je bila zabavna i vrlo
energična, ali nije imala nikakav pravac. I tako sam odlučio da nađem
devojku koja ima jasne ciljeve.

Kad sam napunio 31 godinu, našao sam pametnu, ambicioznu devojku,
koja je stajala čvrsto na zemlji i nju sam oženio. Ona je bila toliko
ambiciozna da se razvela od mene i uzela mi sve što sam imao.

Sada sam malo stariji i mnogo mudriji i tražim samo devojku s velikim sisama!!!

No comments:

Post a Comment