Strani

Monday, February 13, 2012

Vicevi

Mujo i Fata bili u braku preko 20 godina, i svaku vecer se seksali.
Medjutim, cijelo vrijeme Mujo je inzistirao da to bude u mrklom mraku.
Dopizdilo Fati i jedne noci ona u najzescem trenutku upali svjetlo, kad tamo - Mujo ju obradjuje vibratorom.
Ona skoci na njega:
- "Pa, jesi li ti normalan, otkad ovo traje, sta ti radis, svinjo jedna, sve
mi objasni!?!"
Kaze Mujo:
- "Ma lako cu ja tebi objasniti vibrator.... nego ti meni objasni djecu".


Dva tipa uđu u kockarnicu. Pošto se nisu mogli dogovoriti na koji broj da
postave ulog, jednom sine ideja:
- Koliko puta na tjedan seksaš?
- Pet puta.
- OK , ja osam puta.
Zbroje brojeve i postave na broj 13.
Kolo se okreće, okreće i na kraju se zaustavi na broju dva.
Nakon mučne tišine jedan kaže:
- Eto vidiš, da smo govorili istinu, sada bi bili bogati........

 

Sreli se Suljo i Mujo nakon 50-60 godina, kao osamdesetogodišnjaci, Mujo
pozva Sulju kući na kafu...
Sjedoše oni na terasu, a Mujo kaže ženi:
- " Ljubavi, hajd' nam skuvaj kaficu."....
Ona donese.
Nakon pola sata kaže Mujo:
- " Srećo, hajd' nam donesi po rakijicu"...
Ona uradi.
Prođe malo, a Mujo će:
- "Pile, hajd' nam nasijeci nešto za meze"...
Nasiječe ona.
Suljo, čudeći se, kaže Muji:
- "Jarane svaka ti čast, divim ti se, majke mi! Nakon 58 godina braka ti svoju ženu jos uvijek oslovljavaš s ljubavi, srećo, pile.....stvarno super !

A Mujo će:
- "Eee moj jarane, ma nije to ljubav, nego ti ja već 5 godina nemam pojma
kako se ona zove..."

No comments:

Post a Comment