Strani

Monday, February 13, 2012

Sta je domino-efekat?

Direktor
kompanije poziva tajnicu i kaže joj: "Hajde, spremi se, idemo na
tjedan dana na službeni put u inozemstvo..." 
Tajnica
po povratku kući obavještava muža: "Dragi, moram sa šefom na službeni put
na tjedan dana, moraćeš sam se brinuti o sebi..." 
Muž
obavještava svoju ljubavnicu: "Moja žena putuje na tjedan dana, provešćemo
to vrijeme zajedno..."
Ljubavnica
obavještava svog ucenika kome daje satove matematike: "Biću vrlo zauzeta,
imam puno posla i pauziraćemo tjedan dana..:"
Ucenik sav
sretan obavještava svoga djeda: "Djedice moj, biću slobodan tjhedan dana i
nemam satove, jer mi je uciteljica zauzeta, hajdemo na pecanje..." 
Djed
(direktor kompanije) ponovo zove svoju tajnicu: "Plan je promijenjen,
moj unuk me moli da provedemo vrijeme zajedno. Putovaćemo drugi put..."
Tajnica

zove svoga muža: "Dragi, moj šef je zauzet, službeni put je
odgođen..." 
Muž zove
ljubavnicu: "Nećemo moći ove nedelje, žena je odgodila put..." 
Ljubavnica
zove ucenika: "Nastave će ipak biti kao i obično..!" 
Ucenik
zove
djeda: "Djedice, uciteljica je rekla da će nastave biti kao i obično, ne
mogu ti praviti društvo..." 
Djeda
zove svoju tajnicu: "Ne sekiraj se, ipak putujemo ovaj tjedan. Spremaj
stvari..."

No comments:

Post a Comment